Sisene tellimiskeskusesse Palun vali sobiv viis kontole sisenemiseks.
Tooted

KKK

Siit leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui Teie küsimus jäi vastuseta, siis helistage meie infotelefonil (+372) 680 6000 või kirjutage e-posti aadressil info@aren.ee ning me aitame Teid!

 

Minu konto

Tegin ärikliendi konto ning soovin sisse logida ja tellida, aga ei saa. Mida teha?

Pärast konto loomist aktiveerib administraator Teie konto hiljemalt ühe tööpäeva jooksul ning saadab Teile e-mailile sellekohase kinnituse.

Seejärel saate juba kiiresti ja mugavalt meie e-poest tellida.

Tegin erakliendi konto, kuidas saan tellida?

Hetkel saab tellida vaid ärikliendina. Erakliendi e-pood on veel valmimas. Ootame teid juba varsti tagasi!

Proovin siseneda ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-IDga, aga see ei õnnestu. Mida teha?

ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-IDga saate siseneda ainult siis, kui olete lisanud registreerimisvormile oma isikukoodi.

Kui Te ei ole seda teinud, siis isikukoodi lisamiseks helistage meie infotelefonil (+372) 680 6000 või kirjutage e-posti aadressil info@aren.ee ning me aitame Teid!

Ma ei saa oma vana parooliga kontole sisse logida. Mida teha?

Kui Te ei ole varem uues veebis sisse loginud, siis on vajalik parooli vahetamine. Selleks klikkige sisselogimisaknas “Unustasid parooli?” ning saate valida uue parooli.

Kui see ikkagi mingil põhjusel ei õnnestu, siis helistage meie infotelefonil (+372) 680 6000 või kirjutage e-posti aadressil info@aren.ee ning me aitame Teid!

Olen endine Ristarti klient, kuidas saan tellida?

Kui olete endine Ristarti klient, siis meie e-poest tellimiseks on vajalik konto loomine.

Pärast konto loomist aktiveerib administraator Teie konto hiljemalt ühe tööpäeva jooksul ning saadab Teile sellekohase kinnituse. Seejärel saate juba kiiresti ja mugavalt meie e-poest tellida.

Tellimine

Kas pean tegema end kasutajaks, et tellimust esitada?

Jah, tooteid saate tellida vaid registreeritud kliendina. See annab Teile võimaluse:

    • näha oma tellimuste ajalugu;
    • näha, lisada ja muuta tarnekohti;
    • jätkata pooleliolevaid tellimusi;
    • lisada tooteid soovikorvi.

Kas tellimust on võimalik muuta ka peale ostu sooritamist?

Kui avastasite tellimuses vea, siis palun võtke koheselt ühendust meie müügisekretäriga telefonil (+372) 606 6060 või kirjutage e-posti aadressile tellimus@aren.ee tööpäeviti 8.00-16.00.

Maksmine

Millised on maksevõimalused?

Äriklient

    • Lepingulistel klientidel on võimalik tasuda arvega.
    • Mitte-lepingulistel klientidel on võimalik tasuda ettemaksuarvega. Kaup pannakse teele või sellele saab järgi tulla peale arve tasumist.
    • Laos ja Tartu esinduspoes on võimalik tasuda kohapeal sularahas või kaardiga.

Erakliendil on hetkel võimalik osta Tallinna laost ja Tartu esinduspoest. Kontaktinfo ja lahtiolekuajad on leitavad SIIT.

Tarnimine

Millised on tarnevõimalused?

Ärikliendil on kaks võimalust, kuidas kaupa kätte saada:

    • Kullerteenus – hind 7€ + km

Kui tellimuse maksumus on üle 100€ + km, siis on transport TASUTA!

    • Ise järgi tulles – TASUTA

Anname Teile e-maili teel teada, kui tellimus on valmis ning saate sellele järgi tulla. Väljastame kaupa tööpäeviti kell 8.00-16.00. Kontaktinfo on leitav SIIT.

Erakliendil on hetkel võimalik osta Tallinna laost ja Tartu esinduspoest. Kontaktandmed on leitavad SIIT.

Kui pikk on tarneaeg?

Äriklient:

    • Kulleriga tellides
      • Esitades tellimuse kuni kell 14:30, kohaletoimetamine Tallinnas tellimusele järgneval päeval.
      • Esitades tellimuse kuni kell 12.00, kohaletoimetamine väljaspool Tallinna tellimusele järgneval päeval.
    • Kaubale ise järgi tulles

Anname Teile e-maili teel teada, kui tellimus on valmis ning saate sellele järgi tulla. Väljastame kaupa tööpäeviti kell 8.00-16.00. Kontaktinfo on leitav SIIT.

Erakliendil on hetkel võimalik osta Tallinna laost ja Tartu esinduspoest. Kontaktinfo ja lahtiolekuajad on leitavad SIIT.

Olen äriklient, aga ei leia kassas olles tarnekohta, mille olen juba lisanud.

Kui tellite ärikliendina, siis klikkige üleval paremal oma nimele ja vahetage rolli.

Kui see ikkagi mingil põhjusel ei õnnestu, siis helistage meie infotelefonil (+372) 680 6000 või kirjutage e-posti aadressil info@aren.ee ning me aitame Teid!

0

    Ostukorv

    Ostukorv on tühiVaata tooteid