Siit leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui Teie küsimus jäi vastuseta, siis helistage meie infotelefonil (+372) 680 6000 või kirjutage e-posti aadressil info@aren.ee ning me aitame Teid!
Siit leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui Teie küsimus jäi vastuseta, siis helistage meie infotelefonil (+372) 680 6000 või kirjutage e-posti aadressil info@aren.ee ning me aitame Teid!
Pärast konto loomist aktiveerib administraator Teie ettevõtte ja tarnekoha hiljemalt ühe tööpäeva jooksul ning saadab Teie e-mailile sellekohase kinnituse.
Pärast konto kinnitamist saate juba sisse logida ja tooteid sirvida. Tellimuste esitamine on võimalik kohe kui ka tarnekoht on kinnitatud.
Hetkel saab tellida vaid ärikliendina. Erakliendi e-pood on veel valmimas. Ootame teid juba varsti tagasi!
ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-IDga saate siseneda ainult siis, kui olete lisanud registreerimisvormile oma isikukoodi.
Kui Te ei ole seda teinud, siis isikukoodi lisamiseks logige sisse kasutajanime ja parooliga ning lisage Minu konto alla oma isikukood.
Kui kasutajanime ja parooliga sisenemine ei õnnestu, siis helistage meie infotelefonil (+372) 680 6000 või kirjutage e-posti aadressil info@aren.ee ning me aitame Teid!
Kui Te ei ole varem uues veebis sisse loginud, siis on vajalik parooli vahetamine. Selleks klikkige sisselogimisaknas “Unustasid parooli?” ning saate valida uue parooli.
Kui see ikkagi mingil põhjusel ei õnnestu, siis helistage meie infotelefonil (+372) 680 6000 või kirjutage e-posti aadressil info@aren.ee ning me aitame Teid!
Kui olete endine Ristarti klient, siis meie e-poest tellimiseks on vajalik konto loomine.
Pärast konto loomist aktiveerib administraator Teie ettevõtte ja tarnekoha hiljemalt ühe tööpäeva jooksul ning saadab Teie e-mailile sellekohase kinnituse.
Pärast konto kinnitamist saate juba sisse logida ja tooteid sirvida. Tellimuste esitamine on võimalik kohe kui ka tarnekoht on kinnitatud.
Jah, tooteid saate tellida vaid registreeritud kliendina. See annab Teile võimaluse:
Kui avastasite tellimuses vea, siis palun võtke koheselt ühendust meie müügisekretäriga telefonil (+372) 606 6060 või kirjutage e-posti aadressile tellimus@aren.ee tööpäeviti 8.00-16.00.
Äriklient
Erakliendil on hetkel võimalik osta Tallinna laost ja Tartu esinduspoest. Kontaktinfo ja lahtiolekuajad on leitavad SIIT.
Ärikliendil on kaks võimalust, kuidas kaupa kätte saada:
Kui tellimuse maksumus on üle 100€ + km, siis on transport TASUTA!
Anname Teile e-maili teel teada, kui tellimus on valmis ning saate sellele järgi tulla. Väljastame kaupa tööpäeviti kell 8.00-16.00. Kontaktinfo on leitav SIIT.
Erakliendil on hetkel võimalik osta Tallinna laost ja Tartu esinduspoest. Kontaktandmed on leitavad SIIT.
Äriklient:
Anname Teile e-maili teel teada, kui tellimus on valmis ning saate sellele järgi tulla. Väljastame kaupa tööpäeviti kell 8.00-16.00. Kontaktinfo on leitav SIIT.
Erakliendil on hetkel võimalik osta Tallinna laost ja Tartu esinduspoest. Kontaktinfo ja lahtiolekuajad on leitavad SIIT.
Kui tellite ärikliendina, siis klikkige üleval paremal oma nimele ja vahetage rolli.
Kui see ikkagi mingil põhjusel ei õnnestu, siis helistage meie infotelefonil (+372) 680 6000 või kirjutage e-posti aadressil info@aren.ee ning me aitame Teid!