Sisene tellimiskeskusesse Palun vali sobiv viis kontole sisenemiseks.
Tooted

KKK

Siit leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui Teie küsimus jäi vastuseta, siis helistage meie infotelefonil (+372) 680 6000 või kirjutage e-posti aadressil info@aren.ee ning me aitame Teid!

 

Minu konto

Ma ei saa oma vana parooliga kontole sisse logida. Mida teha?

Kui Te ei ole varem uues veebis sisse loginud, siis on vajalik parooli vahetamine. Selleks klikkige sisselogimisaknas “Unustasid parooli?” ning saate valida uue parooli.

Kui see ikkagi mingil põhjusel ei õnnestu, siis helistage meie infotelefonil (+372) 680 6000 või kirjutage e-posti aadressil info@aren.ee ning me aitame Teid!

Tellimine

Tegin ärikliendi konto ja proovin tellimust esitada, aga see ei õnnestu. Mida teha?

Peale konto loomist on vajalik konto aktiveerimine administraatori poolt. Kui see on tehtud, siis saadame Teile sellekohase kinnituse ning saamegi juba koostööd alustada!

Kas pean tegema end kasutajaks, et tellimust esitada?

Jah, tooteid saate tellida vaid registreeritud kliendina. See annab Teile võimaluse:

    • näha oma tellimuste ajalugu;
    • näha, lisada ja muuta tarnekohti;
    • jätkata pooleliolevaid tellimusi;
    • lisada tooteid soovikorvi.

Kas tellimust on võimalik muuta ka peale ostu sooritamist?

Kui avastasite tellimuses vea, siis palun võtke koheselt ühendust meie müügisekretäriga telefonil (+372) 606 6060 või kirjutage e-posti aadressile tellimus@aren.ee tööpäeviti 8.00-16.00.

Tarnimine

Millised on tarnevõimalused?

Erakliendil on hetkel võimalik osta Tallinna laost ja Tartu esinduspoest. Kontaktandmed on leitavad siit.

Ärikliendil on kaks võimalust, kuidas kaupa kätte saada:

    • Kullerteenus – hind 7€+km

Kui tellimuse maksumus on üle 100€, siis on transport TASUTA!

    • Ise järgi tulles – TASUTA

Kaubale saab ise järgi tulla meie Tallinna lattu.

Kontaktinfo ja lahtiolekuajad on leitavad SIIT.

Kui pikk on tarneaeg?

Erakliendil on hetkel võimalik osta Tallinna laost ja Tartu esinduspoest. Kontaktinfo ja lahtiolekuajad on leitavad siit.

Äriklient:

    • Kulleriga tellides
      • Esitades tellimuse kuni kell 14:30, kohaletoimetamine Tallinnas tellimusele järgneval päeval.
      • Esitades tellimuse kuni kell 12.00, kohaletoimetamine väljaspool Tallinna tellimusele järgneval päeval.
    • Kaubale ise järgi tulles

Kaubale saab järgi tulla Tallinna lattu tööpäeviti kell 8.00-16.00. Kontaktinfo on leitav SIIT.

Palume kindlasti tulekust ette teavitada telefonil (+372) 606 6060 või e-posti aadressil tellimus@aren.ee.

Olen äriklient, aga ei leia kassas olles tarnekohta, mille olen juba lisanud.

Kui tellite ärikliendina, siis klikkige üleval paremal oma nimele ja vahetage rolli.

Kui see ikkagi mingil põhjusel ei õnnestu, siis helistage meie infotelefonil (+372) 680 6000 või kirjutage e-posti aadressil info@aren.ee ning me aitame Teid!

Maksmine

Millised on maksevõimalused?

Erakliendil on hetkel võimalik osta Tallinna laost ja Tartu esinduspoest. Kontaktinfo ja lahtiolekuajad on leitavad siit.

Äriklient

    • Lepingulistel klientidel on võimalik tasuda arvega.
    • Mitte-lepingulistel klientidel on võimalik tasuda ettemaksuarvega. Kaup pannakse teele või sellele saab järgi tulla peale arve tasumist.
    • Laos ja Tartu esinduspoes on võimalik tasuda kohapeal sularahas või kaardiga.

0

    Ostukorv

    Ostukorv on tühiVaata tooteid